Close
LuxuryNights.gr
MUSICRetroΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ
music-vintage-vinyl-Favim.com-434847 (1)

Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ

Pinterest

Ο Κων/νος Δέδες συνομίλησε με δύο υπαλλήλους του δισκοπωλείου «Ζαχαρίας» στο κέντρο της Αθήνας, οι οποίοι του έδωσαν τη δική τους οπτική γωνία για τα αγαπημένα μας… βινύλια.

«Οι πωλήσεις δίσκων έχουν μειωθεί σε απίστευτο βαθμό με την οικονομική κρίση», ήταν η απάντηση του Δημήτρη που εργάζεται στο δισκοπωλείο «Ζαχαρίας» στο Μοναστηράκι, σε ερώτηση που του έγινε για τον αν η οικονομική κρίση έχει πλήξει τον κλάδο της μουσικής και συγκεκριμένα του βινυλίου στην Ελλάδα.

Ο περισσότερος κόσμος, κάνει τις αγορές του από το διαδίκτυο και αυτό όχι μόνο γιατί μπορεί σε λίγες μέρες ο δίσκος που επιθυμεί να βρίσκεται σε ένα κουτί έξω από το σπίτι του, άλλα γιατί υπάρχουν περισσότερες επιλογές και φυσικά πιο συμφέρουσες οικονομικά. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πτώση των πωλήσεων και την εξαφάνιση της «μαγείας» όπως την αποκάλεσε, κάθε φορά που κάποιος μπαίνει σε ένα δισκοπωλείο. Πλέον, τα περισσότερα καταστήματα  λειτουργούν και εργάζονται από το διαδίκτυο, αφού αν μείνουν πιστοί στις αρχές τους, τότε… δεν θα υπάρχει δουλειά.

«Μεγαλύτερη ζήτηση δίσκων τα τελευταία χρόνια, υπάρχει στη Ρωσία», όπως υποστήριξε ο Παναγιώτης, επίσης υπάλληλος του δισκοπωλείου. «Οι πωλήσεις των CD έχουν πέσει κατά μεγάλο ποσοστό την τελευταία 5ετία, αυτό όμως δε σημαίνει πως το βινύλιο έχει την πρωτιά όσον αφορά την προτίμηση του κοινού. Με τη μουσική να κυκλοφορεί ελεύθερη στο ίντερνετ, είναι εύκολο για κάποιον να πατήσει ένα κουμπί και να ακούσει το αγαπημένο του τραγούδι μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.

Αυτό, δεν αναιρεί βέβαια πως ανά τον κόσμο, οι δίσκοι αποκτούν και πάλι σιγά-σιγά τη δυναμική που είχαν, αφού τα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότεροι, μικροί και μεγάλοι, συλλέκτες και μη, προτιμούν τον παλιό τρόπο ακούσματος, αυτό του βινυλίου.

Μπορεί οι δίσκοι να είναι στη μόδα τον τελευταίο καιρό, η ποιότητα όμως δεν είναι η ίδια με τα προηγούμενα χρόνια. «Αν ο δίσκος είναι βαρύς, είναι και καλός» λέει ο μύθος, χωρίς αυτό να ισχύει, αφού οι τεχνίτες έχουν μειωθεί κατά μεγάλο ποσοστό και πλέον λίγα είναι τα εργοστάσια που κάνουν πραγματική και αξιοπρεπή δουλειά. Ένα από αυτά, βρίσκεται στην Τσεχία και σύμφωνα με τον Δημήτρη, πολλές χώρες, μία από αυτές και η Αμερική, προτιμά εκείνο για την κατασκευή τους.

Όσον αφορά το δισκοπωλείο του «Ζαχαρία» και ποια μουσική έχει μεγαλύτερη κατανάλωση, δεν μπορεί να δοθεί ακριβής απάντηση. Οι Δημήτρης και Παναγιώτης συμφώνησαν πως καθημερινά έρχονται άνθρωποι με διαφορετικό μουσικό γούστο. Άτομα που εξακολουθούν να έχουν μέσα το «μικρόβιο» του βινυλίου από περασμένες δεκαετίες, ηλικίας πάνω των σαράντα, είναι οι πιο σταθεροί πελάτες, ενώ οι νέοι, ψάχνουν κυρίως δίσκους με instrumental, δηλαδή σκέτη μουσική για να φτιάξουν τα δικά τους κομμάτια, όπως ραπ οι χιπ-χοπερς ή να κάνουν τη δική του μίξη οι Djs.

Διαβάστε περισσότερα και ενδιαφέροντα θέματα στο mix-this.blogspot.gr

Share and Enjoy

  • Facebook
  • Twitter
  • Delicious
  • LinkedIn
  • StumbleUpon
  • Add to favorites
  • Email
  • RSS
Grow_digital_logo-2-6

Member of GrowDigital.gr

A new era in Digital Advertising

Κολοκοτρώνη 64Α, Άγιος Δημήτριος. Τ.Κ. 17343

+302109734348

info@growdigital.gr

Back to Top